Enhörningsspya

 
Nu var det på tok för länge sedan jag skrev, så därför beslutade jag att slå ner baken i soffan för jag har trots allt lite roliga nyheter att berätta.
Jag har nämligen, efter 26 år fått min första fasta tjänst samt lönehöjning. Wiii!
Tänk att det ska behöva ta sån tid, men fy fan vad jag är glad!
Firar detta med ett glas rött! Mmmmmm...
...
Nog om mig. Tråkigt tråkigt tråkigt.
 
Sedan Brucehelgen i Götet har vi endast hunnit med ett bröllop i Finland. Punkt.
Det var mycket åkande men det var kul att träffa allihopa på vägen och bröllopet och kalaset var skitkul!
Önskar jag hade bilder att visa men de är in progress.
 
Hmmm... Ja sen har vi mest jobbat och latat oss.
 
Jo. På lördag ska vi på firman grilla ett helt vildsvin på Öland.Kan bli väldigt spännande, haha!
 
He he he hee neee, jag är för seg för att skriva.
Ger er ett litet julklappstips (Till mig) isället.
Guldglittrigt & rosaglittrigt från Deborah lippmann tack!
Helt fantastiska färger ju, tillochmed jag blev tjejig!
       
Man kan aldrig vara för tidig med julklappar vettni!!



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback