Räknar


Jag har nu jobbat en hel månad. FAN vad JAG är bra!
Känns riktigt bra och jag hoppas att det fortsätter såhär, är ett sånt jäkla fint team så det är synd att hälften ska sluta.
Ben är inne på sin 2:a jobbvecka så han har kommit igång nu också.
Så jävla gött! Nu gäller det bara att visa framfötter och arbeta så knogarna blöder.
Har även fått ett nytt smeknamn på jobbet, Sasha, väldigt fint tycker jag!

Börjar sakta men säkert få till ett liv här på kusten och bättre ska det bli.
Saknar en del vänner och familj dock, så borde bli en trip till U-sala när vi har fått lite mer stabilitet här.
 
Ha ha, ja vi har inte lyckats besöka Öland än, inte jag iallafall, bara med jobbet... 
Vill så gärna få tid att åka över någon fin dag och få se lite mer av omnejden!
Eftersom ingen bil finns än så har det inte blivit så mycket äventyr tyvärr plus att jobben rullade in väldigt snabbt med. Men jag ska inte klaga för allt är för underbart för det!

Kämpar vidare med denna vecka för att sedan avnjuta ännu en heeeeelig helg för helgen efter ska vi titta på Bruce på västkusten så då blir det nog mycket fläng och vin!

Inga bilder idag, tyvärr.
Men jag kan lugna er nyfikenhet genom att berätta att alla tomater, solrosor, majs, gräslök och gubbar lever och mår bra! Ha ha ha haaa, allt tack vare Ben! ♥

Tjoflöjt!

 

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback