Itsy bitsy

 
Åååh! En sån ruskigt bra långhelg jag och min Kärlek har haft.
Vi anlände i Göteborg runt 22 snåret på Fredagskvällen och snurrade runt i nästan en timme för att hitta parkering. Slocknade fort vill jag lova! (Vilket vi gjorde varje kväll)
Lördagen bjöd på Universeum, inhandling av regnponcho och prepp inför aftonens konsert!
Spårvagnen mot Ullevi var såklart knökfull med folk och var som en bastu men vi tog oss fram i god tid till 20.00 vilket var rätt onödigt då Bossen inte kom upp på scen förens 20.45. Ha ha ha!
Ullevi var fullpackat och jag är glad att vi hade sittplatser eftersom det höll på till 00.30.
Som tur var höll sig regnet borta också för det vräkte verkligen ner bara någon timme innan!
Allt var underbart och även fast jag inte är den som lyssnar på Springsteen så ofta så var det jävligt mäktigt att se och uppleva! Är jäkligt glad att jag fick uppleva det med Ben! 

På hemvägen sen tog vi en trip till Ullared... Inte allt för roligt men vi fick iallafall tag på varsit par gummistövlar som kommer komma till användning!

Med andra ord så har vi laddat batterierna, njutit och kramats vilket behövs ibland för att orka med den lagom gråa vardagen.

Kyss och god natt!



 
 
Den efterlängtade spindeln!!!!!!!!!!!!
Han har vuxit lite på en månad...!
 
 
 
Moahaha! Sov så gott!
 
 

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback