Efterlysning!


Nu har det gått för långt!
Ni vet när man tänker på en låt, film eller person helt random och en, två dagar senar ploppar detta ting upp!
Låten spelas på radion, filmen går på tv och personen dyker upp med andra ord.
Detta har nu hänt 4 ggr bara denna vecka, 2 låtar har kommit fram som jag nynnat runt på och det är inte några välkända populära låtar. Filmen visade sig och nu en person som jag skänkte en tanke för någon dag sedan...
Jag tycker det är creepy!
Personen i fråga är en borttappad familjemedlem som aldrig hittat tillbaka...
Det smärtar att höra om dig. Rädslan att stöta på dig. Vad ska man säga eller göra?
Skulle du känna igen mig eller är jag också glömd? Tänk att en person som har funnits i närheten sedan miniålder till äcklig tonåring inte vet vem man är idag. Sorgligt. Men jag förstår om allt förträngts.
Så skulle jag också ha gjort om jag var du...


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback