Jag säger ja


Jag kan inte mer än skratta.
Jag & G får världens skumaste taxischaufför när vi ska åka in och handla.
Under den 20 min långa bilresan kanske han kollar på vägen 1 min.
Blicken flackade från backspegeln mot mig, blicken bak mot mig, backspegeln, bak, backspegeln... Ja.
Och han vevade med kropp och armar. Pratade om saker så man bara tänkte -Va?! Tyst innan jag slår dig!
Körde som en idiot också. Tackar gudarna att vi fick en lugn och tyst farbror vid ratten på vägen hem.


Ja vad mer.
Känner att jag har bestämt mig.
Jag ska lyckas ta mig väck härifrån.
Det kliar i hela kroppen och jag längtar till något nytt och spännande.
Nya utmaningar. Nya människor. Ny miljö. Nya möjligheter.
Jag vet inte alls hur det ska gå till för helst skulle jag vilja ta mitt pick & pack & Dig och dra idag,
men det funkar ju inte riktigt så. Tyvärr!
Fast jag har hört att man kommer långt på envishet så man vet aldrig.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback