Slut


Jag troddde aldrig detta om dig.
Även fast jag hade min misstro så vet jag innerst inne att jag trodde på det du sa.
Men det gör inte saken bättre.
Du kunde se mig i ögonen och säga att jag kan lita på dig, du kunde le trots din lögn.
Att du var kapabel att göra detta mot mig... Det dödar mig.
Du ljög. Du svek. Du har förstört.

Världen är uppochner just nu.

Detta är så förbannat svårt för mig att hantera.
Det är ingen liten bagatell som så många kan tycka.
Inte för mig.
Det kommer bli svårt att lita på dig.
Allt kommer kännas som en stor lögn.
Att se dig i ögonen...
Som att börja om på ruta ett.
Orkar jag det?
Orkar du det?

När du säger att du Älskar mig gör det så jävla ont.

Vad kommer bli annorlunda?
Kommer det ske igen?
När kommer det kännas bra?
Hur ska man göra för att det ska kännas bra?
När fan tar dessa tårar slut?


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback