Bjerka dag 19


Ja.
Dagarna kommer och går.
Arbetspassen är inte alls långa då antalet får är hälften så många som när jag började. Så är därför ledig på fredag och fredagen därefter. Wiii!
Antagligen så blir det hemfärd nästa torsdag då eller fredagen, man vet aldrig!

I morgon far vi till Mosjön och spenderar två nätter där, är julfest med jobbet på fredagen som jag ser oerhört mycket fram emot ^^
Sen blir det lite hembränt, shopping, pulkaåkning och sightseeing.
Tänkte försöka lära mig rulla cigaretter med... Har ju skillade lärare här!

Har en sån glädje i kroppen. Jag har nog inte skrattat såhär mycket på evigheter.
Tårarna har sprutat nästan varje dag av asgarv.
Jag vill ha en kombo!!



Tänt ett ljus för min kära farfar som vandrat vidare. Sov gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

MYS!

2010-11-10 @ 23:25:48

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback