20050522


Ja. Det är mycket i skann.
Till råga på allt så saknar jag min mamma extremt mycket.
Min situation och att julen nalkas gör det hela så påtagligt.
Som att släpa sig fram med ett snöre runt halsen där någon står och spjärnar emot på andra sidan.
Det går över. Jag vet. Men det kommer alltid tillbaka, när man som minst anar det.
När man som mest vill ha sin mamma där.
Det var filmen 'Svinalängorna' som satte igång kugghjulen.
I vissa scener var det jag som var på bioduken.
Telefonsamtalet som får Noomi att skrika av smärtor.
Det var jag som skrek! Jag minns att jag skrek. Jag väckte hela huset. Jag var inte hemma.
Jag ville inte hem. Sen kom jag på. Lillebror! Lillebror var hemma. Jag åkte hem. Det var natt.
Drog ut min säng ur rummet, in till lillebror, vi somnade till Stuart little 2.



Kommentarer
Postat av: jenny

Lilla älskling! :'(

2010-12-21 @ 23:13:23
Postat av: Alexandra

<3


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback