14 av 20 eller 30?

Kan lika gärna fortsätta på detta då jag inte verkar få någon sömn ändå.

11.
Korn - Word up!
En stor guldklimp här ska ni veta!

12.John Mayer - Your body is a wonderland
Ni har hört historien om denna låt förr så jag drar den inte igen.
Den har iaf lyckats borra sig djupare in och jag säger bara pirrpirrpurrpurr!

13.The Hives - Main offender
Här visste jag inte riktigt vilken låt jag skulle välja, men jag valde den som fick mig på fall.
Pelle har hängt med ett tag och jag tror fortfarande jag kan varenda låt utantill.
Tyrannosaurus hives var faktiskt den sista cdskivan jag köpte. Det ni!

14.Imogen heap - Hide and seek
Från den bästa serien genom tiderna The O.C.
Oj vad man gråtit till denna låten ♥


Jo hörrni det blir nog 30 låtar känner jag...
Nu ger vi sömnen ett försök till.
Nattinuffsan!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback