Jag som inte äter frukost

Lyxfrukost hos Sir Addan i morse.
Efter mitt tunga arbetspass som sluta klockan 10 (puh!)
begav jag mig till herrn som alltid får mig på gott humör.
Att man kan finna vänner på arbetsförmedlingen är bara för roligt!

Vi kan sitta och prata en massa, eller mest han som babblar,
men helt från tomma intet kan det bara komma någon härlig komplimang
som känns så genomärlig att jag inte kan låta bli att bli generad.
Varför gör man inte det själv oftare?
Ett endaste snällt ord kan vrida ens mungipor upp till örsnibbarna för en hel dag.
Vill man inte det? Att ens hjärtevänner ska vara glada och vara stolta över dem själva?
Jo. Jag ska bli bättre på det. Ni ska få höra hur jävla bra ni är.
Vem ska annars göra det om inte vi?



Frukostflumm!



Karamellatte vid ån



Efter en heldag vid Lännabadet



"My milkshake brings all the boys to the yard" Ha ha ha haa!
Älskar din humor och ärlighet!



Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback