Onsdagskärlek

En dag i sängen med nerdragna persienner, kattmys, regn och Parken spelas lågt.

Sally i knät, hej då Sigrid!
Letar runt efter framtiden som ska bli min.
Men hur ska jag klara av att inte ha er nära?
Du som är ganska ny men har lyckats bli nästintill världsbäst.
Du som har funnits vid min sida sedan 13 års ålder.
Du som är lika lugn och nöjd som jag.
Du som alltid har dörren öppen.
Du som alltid varit borta men som alltid finns.
Du som har tid för mig trots olika liv.
Du som får mig ut på äventyr.
Du som pushar mig, tror på mig.
Du halvnya som är så lik mig.
Det är ni som blivit min familj när min egna sakta smulades sönder.
En del av er vet jag kommer följa mina spår, finnas nära mig.
Ni andra är redan nöjda.

Det krävdes ett helvete innan jag kunde känna den glädje ni ger mig.
Förlåt!
Tack!
Så jävla underbara hela jävla högen.

Vänner ♥

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback