Sorry Im not home right now

Ååh! Snuttan Jessica var här idag, lämnade mig nyss.
Tycker om den tjejen! Så snäll och go.
Vi lirade GH där jag lyckades klara spiderwebs med No doubt på medium!!!!!
Har dock fått i mig allt för mycket gasbildande i magen idag. Curry, lakrits och juice.
No good.

Har haft det mysigt i två dagar med rara sötisar. Igår var Jenny här och åt middag
och delade med sig av en oupptäckt serie (för mig) mäklarna.
Sjuk humor ungefär som Playa del sol fast Playa är aningens bättre ^^

Och inte nog med det så ska jag på mysmiddag med Sandra och Janet.
Får se vad vi kokar till. Nog inte det som kommer spela roll. Sällskapet!

Såhär inpå småtimmarna lite innan läggdags. Vad ska man göra.
Känner mig så rastlös. Längtar så till resan, nu är det endast 2 veckor kvar.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback