Lillen

Jag har idag unnat mig själv en tidig födelsedagspresent,
cyklade ner till staden och fick mig en frisyr (äntligen)!
Nu kan jag visa mig ute ^^

Tänkte berätta om vårat nya husdjur, nyckelpigan Lillen.
Han har på något vis lyckats bosätta sig i vårat fönster,
jag och Peter hjälper Lillen ut och han får ett nytt hem, blomkrukan.
Han har fått äta av ett bananskal och jag har jagat blomflugor åt honom.
Har inte så stor koll på vad nyckelpigor gillar förutom löss... Vet dock inte vart
jag ska få tag på de, skulle ju vara väldigt tråkigt
om han inte får uppleva vår och sommar så som han har kämpat.
Har du kunskap eller tips om hur man bäst har hand om en tvåprickig nyckelpiga
tveka inte att höra av dig ♥

Kommentarer
Postat av: P

Hej. Nyckelpigor, du är rolig du. Den överlever nog ska du se. Om inte annat kanske det går att söka info på It. :) Allt bra med dig? Länge sen. Kram kram


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback