Dessa långa dagar

Så glad när min kusin berättade att hon hade följt med sin vän
och hämta sina ungar på förskolan där jag brukade jobba.
När barnen såg henne så skrek barnen att ALEXANDRA är häääär!
Sen hade dom stannat upp och en tjej hade frågat om "Du är inte Alexandra, eller?!"
Roligt att dom fortfarande minns mig trots att sist jag såg alla var i Januari.
Lite kul också att jag och min kusin är lite lika, hon är snygg!
Ska bli kul att jobba där på fredag och lite andra smådagar, hoppas man hinner träffa
alla stora barn som börjar skolan sen. Jag ska bara gosa in mig i alla smågrisar!

Så. På onsdag ska Tina till veterinären för en koll av lite allt möjligt,
tråkigt när ens sötnosar inte är helt friska. Hoppas på det bästa (och billigaste)

Kommentarer
Postat av: Penny

Hej raring! Jag jobbar tis, ons, tors så jag kan inte ses här i dagarna, o du verkar ju jobba fredag. Men till helgen lär vi ju ha en lucka för varann? =)

Vi hörs! Pussiluss!

2009-06-08 @ 19:30:05

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback