Longstocking

Städat och fint.
Ljus tända och en massa snask på bordet.
Nya spel och filmer.
Det blåser och är ruggigt ute.
Fan vad mysigt det är.
Ha haa längtar tom till att borsta tänderna
eftersom jag har en ny flashig tandborste!

Har precis kollat på en film som jag
fick nöje att avnjuta en väldigt väldigt
kort stund under min barndom
då någon spelade över filmen ganska snabbt.
Dock hann jag bli kär i filmen och låtarna rockade ju faktiskt.
Faktiskt lite förvånad över att jag hittade den...
Filmen är ingen mindre än
The new adventures of pippi longstocking!





Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för...
Finns så mycket att välja på ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du e söt du vännen.. Ser fram emot att borsta tänderna.. Sötnos!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback