Drippen dropp och droppen drapp

Mår faktiskt bättre i dag.
Var nog bara 18 timmar sömn jag behövde efter 39.6 graders feber ^^
Eftersom jag kände mig lite piggare så åkte jag och Peter förbi
Ikea och gränby i hopp om att hitta gardiner till vardagsrummet
men icke då, så svårt med gardiner tycker jag.
Iallafall så kom vi hem med en tvmöbel och en massa mat.
Kan lova att jag var slut när jag kom hem, var nog lite väl tidigt
för en dag på stan bland tusen andra.
Oh! Kollade ut en riktig vinterjacka till mig också,
har aldrig haft en riktigt sån tjock, stor och varm jacka! Hi hi!
Fast vem vet, kanske inte har någon användning för den i dessa 
varma tider.
Så jävla tråkigt att snön ska försvinna på en gång, blir mörkt och 
trötsamt på en gång. Fy! 

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback