Cheese

Ingen aptit överhuvudtaget.
Inte ens hungrig...
Men nu måste jag allt trycka i mig något.
Makaroner med ost!


Det är med blandade känslor jag kommer lämna
Knivsta. Jag har bott här hela mitt liv. (1 år Märsta)
Jag har haft allt här, det här har varit mitt.
Nu kommer det mesta vara ditt.
jag vet att det inte är så men på något sätt kan jag inte
låta bli att tänka så. Jag vill att vårat nya hem ska
kännas som hemma och så tror jag att det kommer bli också.
Men som sagt, man kan inte låta bli att tänka på hela alltihopa.
Nu känns det på riktigt, tiden i Knivsta har varit som en övning
och JAG tycker det har gått riktigt bra och att mycket har blivit bättre.
Jag trivs med dig!

Kommentarer
Postat av: Hunk

Och jag trivs med dig (L)

2008-05-22 @ 14:14:17

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback