Internationella kvinnodagen

Ja! I dag ska det firas.
Inte bara överskriften utan mig.
Eftersom jag fyller år i morgon så blir det
party i dag. Eller party och party.
inte många av mina kompisar som kan komma.
Inte dem som jag vill iaf. Tråkigt.
Man kanske ska satsa på nästa helg eller helgen efter det ^^
Är lite trött!
Men snart blir jag pigg, ska in till Uppsala och shoppa
födelsedagspresent till mig med mormor.
Iiiih vet inte vad jag ska välja...

Blir också en blekning i håret senare i dag.
Hoppas håret stannar kvar på skann.
Sen måste jag berätta!
I går var jag utomhus i solen i 7 timmar.
När jag väl var hemma var jag helt röd i ansiktet
jag vet inte om det var köldskador eller om jag
faktiskt fått lite färg.
Ser iaf vääääldigt pigg ut nu ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback