Hurra hurra hurra hurra

Siffran 22 är den siffran som jag nu kommer att
få dras med under ett helt år, jag är inte längre
ett barn ^^
Firandet av min bemärkelsedag gick av stapeln i går.
Blev en riktigt rolig kväll med ett senare besök på
knivsta krogen. Ha haa!
Bilder kommer upp senare för att skådas!

Gårdagens shopping med mormor och kusin
slutade i en snygg jeanskjol med halvhög midja,
en orange fin tröja, två strumpbyxor och blondering
som jag slog i håret nästan så fort jag kom hem
och vet ni?! Jag blev blond!! Jag är nu en blondin!
Ingen guling, hade iofs passat nu till påsken men
så svårt att hitta kläder som matchar...
Så jag är glad!
Sen.
Fick en ansiktsmask, aroma duschcreme och champange
av söta Anna och David!!
Ljus som doftar gudomligt av Sandra!! O kex o choklad
av Johan & co ^^


Sen nu till den stora grejen!!!
Detta har jag fått av MIN ÄLSKLING:
image555
Glad glad glad glad!!!

Planerar mina kommande spelinköp!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback