Dripp dropp dripp dropp regnet faller sakta

Fyyyyyyyyyyy fan vad jag är trött!!
Funderar på att skita i den där Mary
som börjar om 5 min och gå och lägga
mig istället med min ljudbok.
Har jag nämnt btw att jag kommit
in på andra boken av Stig Larsson nu?!
Mycket bättre än första hittills, kanske för att
den innehåller ungefär lika mycket sex som
en amerikansk tonårsfilm plus lite till ^^


Låg och funderade i går kväll på min tatuering!
Har nu kommit på tre potentiella ställen på min
arma kropp som den kan få pryda. Tänker dock inte
avslöja vad det är men dek kommer antingen att pryda
ankeln, längre ner i svanken fast på sidan... mer åt ryggen rumpan...
Eller i nacken fast mer åt skulderbladhållet...
Nu gäller det bara att hitta ett fint motiv, pengar och boka tid ^^

Have you seen my baseball?!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback