Mycket bläh!

Jag ska tala om en sak för er...
I dag är jag mycket trött
(jobbat 9 timmar)
Snart tänkte jag gosa ner i sängen
med min snart utlästa pocket som är så
bra. (kommer antagligen somna innan jag öppnar boken)
Appropå pocket - bok - ljudbok
När jag släckt lampan om nätterna efter att ha läst
lyssnar jag på en ljudbok, Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor
(tänkte få den avklarad eftersom alla tjatar om att de böckerna
som han gjort är sååå bra)
Iallafall, den som läser boken, Reine Brynolfsson har världens
mest sövande röst inte ens om jag lyssnar mitt på dagen
kan jag hålla ögonen öppna. Jag har på 2 veckor hunnit till ljudspår
32 av 223. Kommer nog ta ett tag det här ^^
Sen eftersom man somnar in till den så blir allting lite luddigt,
vet inte ens om jag fattar handlingen 0.o

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback