Lite kvalitetstid för mig själv

Jag har börjat utöka mitt behov av ensamtid.
Eller ensamtid kan man kanske inte kalla det
utan jag-vill-göra-det-jag-känner-för-låt-mig-vara-tid.
Kanske beror på att jag nu går upp tidigt och blir lätt
gnällig och irriterad när jag är trött eller att jag ej har fått
snus i mig eller bara det faktum att det blir lite väl mycket
av det goda så att säga. Ja herrejösses! Men bara jag
fåt lite tid i ensamhet så känns det bättre. Det kan t.ex räcka
med en extra 5 minuter på toaletten eller bara den grejen att
jag lägger mig tidigare och får gosa lite i sängen (med Roger)
gör mig belåten!
Sen tycker jag om att få sitta vid min dator och skriva en massa
skit i den här bloggen, vilket den är till för, för mig!

Nej mitt herrskap!
I morgon blir det utflykt med alla barnen
så för att orka med det är det nog bäst att jag säger
Nattis!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback