Jamentacksåmycket

En komplimang värmer alltid!
(Tycker jag)
Oavsett vem den kommer ifrån.
(Absolut! Oftast komplimanger som
startar vänskap & kärlek)
Men ändå så skulle man känna sig
dum om man skulle ge en komplimang
till en viss person som man inte känner
eller kanske bara vet liiite vem det är.
Antingen så skulle man tänka att den
andra personen skulle tänka:
     -Vem fan är du?
     -Va fan fick du luft ifrån?
     -Okei.....?
     -Vad vill hon EGENTLIGEN...? Hmmm!
     -Dra åt helvete!
Eller så skulle man vara rädd för en brevbomb
senare i veckan eller bli rädd för att gå ut ensam
på kvällen då det är mörkt....
Då låter jag hellre bli att ge någon en snäll mening...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det anser inte jag. Om någon mindre person hade stake att ge mig en komplimange så skulle det vara omedelbar respekt för den personen, och det skulle uppmuntra mig att göra likadant =) //Anna

2008-02-13 @ 18:03:16
Postat av: Alexandra

Jo men precis så tycker jag också!
Det jag menar är att det finns (många)
andra som inte skulle uppskatta det
och skulle bli förnärmade istället för
att tycka det var snällt och bli glada.
Tycker jag är tråkigt...

Postat av: Jenny

Ääh jag tänker att folk blir glada, och det blir dom ju oftast. Fast vissa är ju faktiskt "eh, okej?" Men jag menar, då är det ju deras problem :P
Sorry för att jag inte kunde i onsdags darling. Men vi borde verkligen ses snart. Saknar ju dej och din galna nuna (komplimang, bli glad (haha)).
Åh Musse är helt galen! Jag kommer inte få sova en blund inatt känner jag!
Hoppas du och Piitaa har haft en mysig hjärtadag =)
Saknar den gamla token också, så vi borde ha nån dubbeldejt snart igen. Var länge sen ju!
Förut körde vi ju med det hela tiden ett tag :P
Älskar dej din bajsiga gamla tjej (en till komplimang).
Mööh. Ja jag ska sova! dididoo.
Vill främst träffa dej för du är den enda man kan prata ljudeffekter med. Kommer på mig själv att jag gör det med vissa som bara "WHAT?! Vad fan menar du??"
Asg!
PÖSS!

2008-02-14 @ 23:37:59

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback