Inte ensam

Dessa gossar.
Madeleine satte pricken över i:et med detta.


En bra kille är:

Han som bryr sig mest om dig.

Han som kan få dig att gråta med sina vackra ord.

Han som kan få dig glad när du är nere.

Han som vill visa upp dig för hela världen.

Han som kan skriva allt om dig på msn och inte bryr sig om hur många tjejer han förlorar.

Han som alltid kan ställa upp.

Han som vet när du är ledsen och när du är glad.

Han som betyder mest i dina ögon.

Han som kan vända sig till vem som helst och säga: detta är min flickvän.

Han som kan hålla din hand framför sina vänner och säga: Det var hon jag pratade om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tänker jag inte på min pojkvän här?:D

2008-02-24 @ 20:20:23

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback