Säger ifrån

Känns som att jag hamnat i någon slags koma i dag.
Inte bara i dag, jag har varit halvsjuk nu i snart tre veckor.
I natt blev det ett snäpp värre, det kliar i händerna och de har svullnat,
stopp i näsan,rethosta, huvudvärk och trött som en björn som längtar efter ide.
Kroppen säger emot all stress som man utsätts för.
Ändå måste jag ut i sista stund för inköp av klappar och mat.
Jag hoppas jag orkar.
Alla mina kära kan ju inte stå utan julklappar ^^

Har lite bilder från i lördags som jag lägger upp när jag orkar.
Kvällen var riktigt rolig, jag hoppas att alla andra också tycker det!

Back to business (Ligga i soffan och zappa)


Kommentarer
Postat av: Jensan

Good jul min lilla älskling!! Hoppas ni får en härlig och mysig jul ^^

Saknar dej!! Du måste komma o se hur mysigt vi har med juliga granen o så sen jag tycka ;)

Love love!

2008-12-24 @ 00:55:17

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback