Gosigt

Lovande väder för att få lite färg.
Dags att smörja in näsan innan man
börjar jobbet nu.
Har aldrig behövt det men nu ser tyvärr
ut som en supen jag vet inte vad.

Alla kississar är ute helt själva nu.
Jag kan inte vara mer stolt än nu ^^
Fast väääldigt mycket oro blir det också...

Missan - Vakar över sina barn som en höna
                 och är coolast i stan (fast egentligen en tönt)

Nova - Håller sig i närheten och skriker.
             ser allmänt dum ut och tycker om alla människor.

Tina - Lite småskraj och vilsen.
            Älskar alla hål man kan krypa in i.

Åter till X-effect...

Kommentarer
Postat av: Nea.

Hejjjjjj! Du vill la ha en ny header av den som ligger 4 på mest aktiva listan, underifrån!? En kreativ och färglad en? Såsom mig? :) Kika in i min blogg. Wooppiiie.


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback