Första uppgiften i uppdraget klart

Började smått med programmering java
i dag och gjorde mitt första program
Wohoo

I morgon ska jag sätta mig i frisörstolen
och få en ny kalufs.
Hoppas den blir lika fräsch på mig!!!
Dissekera hjärt & lunga... Hua!
Och! I måndags när jag inte var på naturkunskapen
berättade våran söta lärare att vi tydligen är för sega
så vi kör i högsta tempo nu och kommer troligtvis
att vara tvungna att lägga in extra lektioner...
Hon har mage att säga att vi ska vara glada för det med...
Gillar inte riktigt den där typen som tror att man brinner för
ämnet och inte har något annat i sitt liv som kan vara viktigare.

Ja...
Är måttligt less på det mesta just nu.
Huvudvärken är tillbaka
Jag är stressad
Allt verkar krångla (CSN, webbdesignen...)
Jag förstår verkligen inte hur det är meningen
att man ska behöva ha såhär många saker
som kryper runt i skann på en.
Inte som en 21 åring iaf...

Btw... När katten är borta dansar råttorna på bordet
(När Peter är rastlös terroriserar han katterna)

118338-447 
118338-447








Snurr snurr ^^

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback