Boston tea party? Yes please

Gissa om jag blev förvånad!
Störtskönt program!
Har aldrig fått så många svar
och garv under samma timme.
I synnerhet inte på sånt som jag
går runt och tänker på.
Definitivt en följetong som kommer
lysa upp heeela det mörka halvåret!
Älskar Filip & Fredrik men jag har
inte varit så förtjust i deras senaste,
100 höjdare.
High chaparall & Grattis världen
och nu...  Dam dam daaam
Boston tea party!
(Siffran sju har bitit sig fast vill jag lova)


Nu... veckan kommer att vara helt kaotisk...
Fan att man ska hinna med allt!?

Tisdag: Plugga
               plugga
               plugga
               plugga

Onsdag: Räkna
                 Besöka Rolf på SFR
                 Kurator
                 Tvättstuga
                 Ev. nationkväll

Torsdag: KLIPPNING! (Ska bli så fin!) 
                  Dissekera saker & kunna saker

Fredag: Uppcon startar!

Lördag: Cosplay på Uppcon.
                Utgångl?

Söndag: Sista dagen på Uppcon. 
                Säga hej då till Elizabeth som åker till Japan ett år
                (Avundsjuk? Javisst!)

Kommentarer:
Under den här späckade veckan måste jag dessutom fixa med csn (Ja! De krånglar fortf.)
Träffa Elizabeth innan Uppcon.
Säga hejsvejs till mormor & morfar som flyr till Tunisien en vecka.
Hinna träffa Amelie som kommer ner till Uppsala på Onsdag.
Ta en fika med Jessica.
Plus orosmoment sjuttioelva: Ska kunna allt som står i boken om
Evolutionen för att sedan ha ett "muntligt prov" med läraren på Måndag.


Fast det kan vara ganska så bra att vara lite sysselsatt
så att man slipper fokusera sig på allt tråkigt som
finns här i världen ^^

Kommentarer
Postat av: Pennyponny

ojdå jesus. Då antar jag att du inte har tid för lilla mej! hih.
Fast det skulle inte göra så mycke för jag skulle verkligen behöva ta mig ann mitt hem!
Ska ju fan ha festen om en vecka och det är KAOS här :O
VILL INTEEE
kan du komma förresten? Eller ja; vill du? :)
Det är på fredag (5/10)
Lööv*

2007-09-27 @ 17:26:20

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback