A hard work work

En 2 timmars "morgon" promenad
i dag med Peter.
Riktigt gott!

Skickat in en uppgift i prog.hantering.
Hoppas på att den blir godkänd och
att det fungerar på den kursen eftersom
webbdesignen inte vill fungera.
Arg!

Jag hade i dag tänkt att skriva
vidare om mitt liv fram till 21
men mitt öga svider och jag anar en
ögoninflammation...
Något jag absolut inte vill ha.
Kommer ihåg när jag hade det en gång
på kollo, samma dag skulle vi ta gruppkort...
Snyggve!
Men vi får väl se vad som händer.
Har kommit fram till att mer en hälften
av det man säger här på bloggen att man ska
göra gör man aldrig.
Lika bra att ingenting ha sagt då ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

har du absolut rätt i

2007-09-22 @ 20:55:36

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback