Hunkarna från barndomen

Som alla småbrudar
så hade också jag mina
älsklingar upptejpade
på väggen utklippta från
någon gammal tidning.
Dessa gossar var mitt allt,
vi kör i nummerordning:

image450


Atreyu ♥
(Noah Hathaway)


Från filmen
Neverending story.
Vem grät inte när
Artax skönk i träsket!?







image452Devon Sawa


Sötungen ifrån
Casper.
Både han och
Christina Ricci
var sockersöta.
Jag menar, kolla
in Devons frisyr




image453


Jonathan Brandis


Också ifrån
Neverending story
fast tvåan.
Jag kunde inte slita mig
från hans blick ^^











image454
Edward Furlong


Terminator 2
Frisyren! Yes!
Sen vet jag att
jag tyckte om hans
röst jättemycket
den var liksom hes
(målbrottet)
Oooh!


image455Taylor i Hanson


Råsnygg i mina ögon
Därav alla utgifter
på div. Hansonprylar









Drömmer mig bort 0.o


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback