The weedend

Har haft en bra helg med lagom dans och vila.

I dag bestämde jag mig för att läsa en bok jag lånade av Hanna.
Jag sätter mig på balkongen i solen och läser.
Sitter till halv 2.
Lägger mig i sängen och läser.
Toapaus. Möter spegeln och ser den snygga brännan.
Snett över kroppen. Går verkligen en rak rand på bringan ^^
Gosh!
Men snart är sommarvädret här så då jämnar det ut sig.
Undrar när första doppet blir?!

Hade en lång jobbig dröm i natt.
Alla jag känner och har känt var med i princip.
Det är situationerna som får magen att vända på sig när man vaknar.
Förstår inte hur man kan få till alla dessa vanföreställningar.

Nervös inför i morgon och Tisdag.
I morgon kan min arm amputeras bort om jag har otur.
På Tisdag kommer jag hamna i trans. Möjligtvis koma.

Kommentarer
Postat av: sandra

vaddå amputera arm??förklara...

2007-05-20 @ 19:50:57
Postat av: Paaj

Nu vet du väl vem paaj är? =p
vad bra att du hade kul. Jag ska lägga in dem på datorn nu alldeles strax och då ska jag skicka över dem!
Puss o kraaaam

2007-05-20 @ 20:45:49

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback