The sun

Oavsett om jag är sjuk så måste jag ut i solen
nu när den äntligen är här.
Kan ju inte sitta inne som en marulk
och fortsätta vara blek som en springmask.

Det är inte många här i världen som förstår mig.
Vissa saker vet jag inte själv varför jag gör eller tänker.
Så hur kan jag få en annan människa att acceptera mitt sätt att vara?
Saken är den nu att jag sitter och motsäger mig i tankarna.
Jag ska inte behöva få en annan person till det.
Den ska vilja det själv.
Tycker man om en person ska alla dessa saker betyda så lite.
Man ska finnas där oavsett.
Alla har dåliga stunder. Ingen kan neka det.
Alla dessa miljoner bra stunder man har överträffar de små,
minimala, patetiska olyckliga stunder så mycket!!
Om man bara går och vattnar på ogräset så växer det.
Varför inte rensa bort det istället!?
Jag önskar jag kunde vara helt frispråkig och yttra varenda sak som
kom upp i skann men inte går det. Jag vet inte varför men man har en spärr.
Den spärren går knappt att rubba. Gör man det så vet man att man får tillbaka.
Jävla dravel.

Jag tycker om dig så mycket och jag vet att du finns för mig.
Jag behöver dig nu mer än någonsin, det vet du.
Bara krama mig! Riv mig med ditt stubb! Jag bryr mig inte!
Bara du är här med mig när jag tappar greppet!

474 dagar

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

(Svar på kommentar)
Tack för kommentaren :)

Postat av: Jörgen

Hejsan!
Nu har jag varit ute och rest i Europa en vecka, så jag ber om ursäkt för att jag inte updaterat min sida förrän idag. Men nu är det gjort :-)

Glöm inte att slänga in en röst när du är inne ;-)

2007-05-15 @ 16:44:25
URL: http://www.TheGuide.nu

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback