The story

Det var en gång en liten liten flicka som hette Aska.
Allt hon ville var att vara lycklig.
Efter hon fyllt 20 så inser hon att hon utan att veta om det utvecklats
till en snygg och proper ung dam.
Hon var självklart söt som 15 åring också men man förändras ju hela tiden.
I samma veva som hon fyllde 20 så hittade hon också då en karl som
nu visar sig vara den mest underbaraste som finns.
Hon vet!
Alla hennes olika umgängen har nu bildat ett
gäng av trogna och bästa vänner.
Hon är den hon är tack vare allt som hänt.
Snäll, ödmjuk, ironisk, rolig, principfast, ärlig, nöjd och medveten.
Den som lyckas få henne till en en ond människa...
Det går inte... Hon lever på kärlek!

Lyckan!? Lyckan kommer och går som alltid.
Men visst är hon lycklig. När hon inte är olycklig.
Hon är en pärla. ♥

Jag måste få skryta över de saker jag tycker om med mig själv.
Jag måste få visa att jag är lycklig.
Jag är ingen bitter liten hagga.
Jag mår bra. Trots alla hundratals motgångar jag haft.
Finns en del som aldrig hade klarat det så pass bra som jag.
Över det är jag stolt!
Självklart är jag inte högst uppe på berget (men snart).
Och jag kan egentligen inte ta åt mig hela äran.
Men utan min vilja så hade det inte gått alls.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback