The sorrow

Fan vad ont i magen jag har.
Panik?
Ångest?
Nervös?
Oro?
Vad är det?

Ska lägga mig och läsa den andra boken jag lånade
eftersom jag läst ut den första.
Hel skitzo slut!
Fast jag har så satans ont i skann efter att ha sträckläst.
Längtar till Fredag då jag får mina glasögon med rätt styrka.
Jävla nötter!
Hade inte alls +1.5 på båda ögonen.
+0.75 på vänster & +1.0 på höger.
Förstår någon varför jag inte såg något?!

Hoppas det går bra i morgon.
Både för min del (Vill ju ha kvar min arm) och min kära vän.
Tankarna kommer gå till henne i morgon.

Utvecklingssamtal med 3 barn i morgon kväll, likaså på Tisdag.
Drygt. Vad har jag att säga om deras barn liksom?!

Nej nu kryper jag ner i min varma säng.

Jag saknar Lizzy!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback