The long week

Den veckan som vart och den som nu är
har varit de längsta veckorna i mitt liv.
Allt har avlöst varann.
Det ena efter det andra.
Jag struntar just nu i mycket bara för att kunna
ta hand om det jag har och mig själv.

Längtar till Lördag.
Shopping efter badkläder med Peter
och sedan på kvällen en mysig
grillning hemma hos Jenny.
Kommer kännas så bra att få fokusera på annat.

I morse vaknade jag halv 7
tänkte att jag lika gärna kunde ringa jobbet då
men självklart inget svar eller telesvar så
jag fick vänta till efter 7.
Ringde och fick det avklarat. knäppte på 3an
och ser att det är Beverly hills på tv.
Då kan man ju inte gå i säng igen ^^
När jag sen kryper ner igen ligger Peter
och ler för fullt (Han sover)
Jag viskar och frågar vad han ler åt?
"Jag drömde att du åkte snowboard."
Fortfarande leendes.
Han är så söt!
Kan inte tänka mig någon annan än han.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha aaw va sött!
Micke brukar också le i sömnen, eller typ när man snackar med honom. Även fast man säger typ "jag ska döda dig" Haha! Fast han hör ändå vad man säger och så mumlar han nåt svar om att jag inte får de :P
Jag hoppas det kommer bli asmys på lördag =) Känns som att jag skulle vilja ha lite förfest-aktigt och att vi sen drar ut på krogen eller nåt. Hur låter det?
Tänker på dig gumman. Puss


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback