The Jag är så jävla less

Vill bort från den här staden.
Orkar inte med alla man känner.
Allt man redan sett sjuttioelva gånger.
Been there done that känslan som aldrig försvinner.
Antar att man är kvar här i krokarna i iaf två år till.
Kanske inte i samma stuga.
Jag skulle trivas så satans bra i en stad jag inte
kände en enda kotte. Få börja om på nytt.
Kanske få det bättre på vissa plan.
Allt skulle inte vara lika påfrestande.
Men jag lider i vilket fall inte ^^


Little by little - Ninja kids
Säkert - Sanningsdan
The strokes - Reptilia (1.14)
The strokes - Under control
The strokes - Ize of the world
Spoon - Sister Jack
Fall out boy - Our lawyer made us change the name of this song so we wouldn't get sued
Neverstore - So much of not enough
In flames - Only for the weak
Asian kung-fu generation - Loop & loop
Tommy February6 - Lonely in gorgeous
Beat crusaders -  Feel

Beat crusaders - E.C.D.T


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback