The countdown...

Ho hoo!
Nu har jag jobbat igen.
Tjolahopp så trött jag är!
Ska jobba i morgon med, tyvärr.
Min lediga dag försvinner iaf fram till 15.00
Sen ska jag in till staden till Amelie och försöka hitta
brillor. Jag känner hur ögonen och skann bara
pulserar efter en hel dag ansträngande.
Hoppas bara på att det blir bättre.
Har också märkt att jag spänner käken hela tiden?
Försöker slappna av men det går inte.
Vilka satans problem.
Iofs så är det skönt att det är bland de enda problemen
jag har just nu. Inte mycket annat som krånglar eller bråkar
vilket är fruktansvärt skönt.
Önskar att det kunde vara såhär länge länge!

Det kommer komma en jobbig tid nu.
Jag ska försöka hålla mig borta från alla vassa tankar.
Finns ingen anledning att tänka tillbaka på alla dåliga stunder
för snart 2 år sedan.
Det finns så mycket positivt som jag kan fokusera på istället.
Det kanske inte gör saken bättre men jag slösar hellre mina tårar
på glada minnen än på allt det gråa.

När min hjärna väl börjar snurra kring allt som man varit med om så
känns nutiden så himla bra! Hur hemskt det nu kan tänkas låta.
Jag tror att om det hade fortsatt som innan så hade det inte funnits så
mycket kvar att pussla ihop av mig.
Jag orkar inte ha dåligt samvete för någonting som egentligen inte var mitt fel.
Jag vet vad jag går för och ingen annan har rätten att säga till mig hur jag ska vara.
Är stolt över mig själv som lyckats så satans bra.


Kommentarer
Postat av: sandra

You go girl!

2007-05-04 @ 00:03:31

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback