The tjoho

Jag kan inte påstå att det är en tjohodag men den är inte buhu heller.
Nu har det varit gassande sol hela veckan.
Suttit ute i solen på balkongen där det inte blåser det minsta.
Fått en del färg ^^

Kläderna från H&M, M by Madonna satt som gjutet.
Klänningen var het och blusen söt.
Måste bara bestämma mig för vilken klänning jag vill ha
eftersom Peter råkade beställa två av varje så fick jag en svart och en svartvit.
Båda har ju sin charm liksom.
Svart - Stilrent
Svartvit - Klädsamt
Får se hur man bär sig åt för att välja.

Hamnade aldrig med näsan i matteboken igår så jag får ta mig själv i nackskinnet.
Slunga mig längs hela rummet så att huvudet dunkar in i väggen.
Nu ska jag väl få lite disciplin inprintat i skann.

image272

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad händer imorn då? Vi köpte bilen idag så jag skulle kunna hämta möblerna imorn =)=)
Åsså vill jag ju gärna umgås med sötnosen förstås! Hihi!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback