The test

I dag fick jag det överstökat.
Blev ganska så nöjd med tanke på vissa faktorer ^^
Var skönt att ha MacGyver med mig i samma rum.

I morgon bär det av till Vemdalen.
Så bloggen kommer nog att bli tom denna vecka.
Om ingen lär mig blogga från mobilen
som jag så tappert försökt med ett antal gånger men misslyckats.

Måste bara tala om en sak.
I Fredags när Jenny var på besök så slog vi på
Barnkanalen och vad ser vi där?!
De två snusande, svärande, härjande, dumma och pökande raggarna.
Ronny och Ragge!
Skitkul!! Men hör det verkligen hemma på barnkanalen?
Fredagar är numera för min del g r e a t ^^
Gäller bara att komma ihåg som man så sällan gör nu på äldre dar.


The whut
En trött och skön Alex.
Kan man se mer bäng ut!?
God natt.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback