The days

Dagarna som är kvar.

1 Vecka kvar tills jag fyller 21. Skulle lika gärna kunna fylla 52.
Längtar inte särskilt mycket till dagen. Eller längtar är väl fel ord för det gör jag väl lite.
Det är bara inte som alla andra födelsedagar man haft.
Nu är min födelsedag lite bortglömd. Den är inte lika betydelsefull. Känns bara som en ond påminnelse om att hon som egentligen ska komma med frukost och paket på sängen inte finns längre och jag får gå upp på morgonen för att göra egen frukost. Man vill ändå känna sig lite speciel på sin bemärkelsedag.
Så länge jag får vara med min Älskling så kommer jag må som en prinsessa. Det vet jag.

De andra dagarna man ska räkna ner är 60.
60 dagar kvar till den stora konserten och med den siffran kan man också konstatera att det är 59 dagar till valborg. Man får hålla sig lite i skinnet den sista April så att man pallar med Bloc party. Ho hoo!
Vad ska man göra då egentligen? Brukar ändå alltid sluta i katastrof och tårar. Förstår inte hur det alltid lyckas bli så. Nu blev det ju inte så förra året. Det var den bästa valborg jag varit med om. Bara glada miner. Lagom alkohol. Var med bra människor.
Undrar verkligen vart man hamnar i år. Har inte den största lusten att göra det man alltid gjort. Sitta i stadsparken mest hela dagen och fladdra runt som ett nöt. Nej tack. I år vill jag vara en mogen stabil kvinna i mina dryga 21 år på en proper bjudning på slottet. Kanske ses där?!

Ja vad mer kan man säga. Just nu är jag lite trött i min lilla kropp. Tänkte krypa ner bredvid Peter snart.
Krama om honom hårt. Ska gjuta in hans kropp i min.
Men först får det bli det senaste avsnittet av Naruto Shippuuden. Det pågår nämligen en hmm... Vad ska man säga reunion match mellan Naruto och Sakura mot Kakashi. Väldigt intressant må jag förtälja.

Nighty

Kommentarer
Postat av: Aranha

Buuu! Naruto suger! ;D

2007-03-02 @ 23:39:56
Postat av: Elizabeth

Huhu, jag ska försöka komma ihåg att gratta dig, jag är urusel på födelsedagar X) hoppas ingen tycker sämnre om mig för det.

Ohoho, vet du vad jag har gjort, jag har läst Naruto mangan så nu vet jag typ vad som kommer hända 50 avsnitt framåt XD ahahha, jag blev så spänd på vad som skulle hända när shippuuden började så jag kunde inte låta bli. Men jag ska inte spoila nåt för dig. Ska bara säga att det kommer spännande tider att se fram emot. OMG vad bra det är!!

Måste ses nåndag. Haha, jag har typ sagt upp mig från jobbet XO


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback