The blowjob

Ja, så har man varit ute och knatat då.
Eller snarare suttit och njutit på en brygga och en gunga.
Kom inte längre än till stranden.
Tänk att på den här isen åktes det skridskor på i helgen som var.
Nu är den helt vattentäckt och kommer snart vara helt borta.


image249

     

Toni lyckades hitta mig. En av tusen flugor jag krockat med i dag.
När jag satt på gungan kröp han runt på hela min sko. Jag tyckte jag höll koll på honom men helt plötsligt var han borta. Jag trodde han krypit in i skon så jag vågade inte röra  mig.
10 minuter senare kryper han på handen. Jag viftar till och han försvinner igen. Vad har jag gjort!
Tyckte så synd om honom. Tittar upp mot solen och han störtar mot min näsa. Viftar bort han igen.
Nej! Vad gör jag. Nu kom han inte tillbaka till mig mer. Kände mig så elak.
Stackars fluga som bara ville ha lite sällskap under de första vingfladdren så här på våren.
Fast känner jag Toni rätt så kommer han tillbaka ^^,

Jag vill hitta blommor. Tussilago och Blåsippor.
Mormor hade Snödroppar hemma.
Snart ska man göra tjusigt på balkongen så man kan sitta där och gooosa.
Ska tigga en matta av morfar att ha på balkongen så man slipper den kalla betongen. Brrr!
Nu ska jag äta. Nudlar. Med chopsticks.

Kommentarer
Postat av: Malin

härliga bilder:)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback