Dröm

Den här drömmen var lite annorlunda än vad mina brukar vara.
Nu har jag glömt lite delar ur den eftersom jag vaknade till och somnade om. Men men.
Vi var några på något hotell där jag såg någon snygg Antonio banderas look-alike som jag då blev förtjust i.
Peter försvann in på toa och jag hade stenkoll på den där killen som bodde i rummet bredvid. Jag såg att han hade haft en tjej där när jag kom in i hans rum. Jag bara gick in i rummet precis som att det vore den mest naturliga saken att göra. Han låg på sängen och väntade. Jag la mig intill han och han sa att det bara fanns Alexandra i hans hjärta och att han var kanon i sängen. Vi hade dörren öppen så att jag skulle höra när Peter kom tillbaka. Vi kysstes och då hörde jag hur Peter spolade och kom ut från toan. Jag sprang in på mitt rum.
Han märkte inget. Vi skulle gå ner från rummet för att äta. Jag behövde gå på toaletten innan. Jag öppnade dörren och där satt den där killen. Han drog igen dörren. Peter undrade vad det v ar om och knackade på dörren. "Är ni inte klara snart?" En tjej svarade. "Alldeles strax." Man hörde fnitter, stön och bök. Jag blev så svartsjuk. Stod kvar och vaktade dörren. Sen var det slut på den drömmen.

Helt galet vad man kan drömma.
Den där Antonio Banderas gestalten har uppenbarat sig i fler drömmar.
Nu ska jag borsta tänderna.

God morgon min sköna böna

Kommentarer
Postat av: Mims

Ja, jag måste försöka få till spelet, jag har aldrig hållit på och spelat jnust några spel all, men Grim Fandango tilltalade mig!
Är tyvärr lite långsam och blir fort trött i högerhanden, bröt armen innan jul, så det blir så korta stunder vid datorn.
Ha en bra dag!

Postat av: Jenny

Hej snygging! Hurru jag kan inte leka imorn :( Ska få jobba imorgon med..
Men kan vi inte försöka med typ söndag eller nåt? Eller du kanske vill hänga med ut på lörd (om det blir så?)

Ha det bäst iaf baby ;)
Puss å kraam!!

2007-03-01 @ 20:44:20
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se
Postat av: Daniel

Jag glömde nog säga en del grejer.
- Förlåt för snusbjudningen
- Förlåt för att jag kallade dej icke-romantiker, det är ju så fel, det kan man ju se på bloggen
- Tack för en schysst kväll och hälsa Amelie.
-Jo, fortsätt med drömskrivandet, men passa dej för Banderas!
Daniel (Orvargubben)

2007-03-01 @ 22:39:41

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback