The sprider

Fortfarande huvudvärk men inte lika elak.
Klarat mig hela dagen tills efter klockan 16.

Jag har lovat mig själv från och med i dag
att inte lita mer på väderprognoser.
Jag ska skaffa en sån där pinne som talar
om om det blir regn eller inte.
Pekar pinnen upp blir det kanonväder
pekar den ner blir det dåligt väder.
Eftersom jag blev lurad att tro det skulle regna i dag
så hade jag jeans och tshirt + 2 extra tröjor... Utifall...
Men solen sken på hela dagen medans svetten rann
i alla rännor som finns på kroppen
men efter lunchen kom fröken Erika på att vi kunde ta ut
vattenspridaren.
Yeeeeeees!
Fröken Alexandra springer runt i den med kläderna på.
Efter alla blivit blöta satte vi oss och åt jordgubbar.
Mysigt.
Sista barnet som åkte hem i dag hade sin sista
dag i dag så som ensam fröken vid stängning fick
jag 4 bamsekramar.
Bamsekramarna gick till såhär:
Hon springer och tar sats
(springer hon långt är det en riktig bautabamsekram
springer hon kort är det "bara" en bamsekram ^^)
kutar fram till mig som sitter på en bänk
hoppar högt med armarna utslagna rätt i min famn
landar i mitt knä
Sån söt tjej.

Får äntligen äta middag med Älskling ♥

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback