The downgoing

Jag undrar hur en del står ut?
Alla dessa tankar som strös runt i skann
snappar jag upp och jag kan inte låta bli att
spekulera i allt.
Mormor på telefonen i dag:
- Jag tycker du ska tuffa till dig nu!
Men jag tycker redan att jag är tuff.

Ett stort faktum i dagens jävla samhälle är
att det krävs pengar till allt.
Så satans deprimerande.
Orka skriva ner allt som har med den frågan att göra...
Så som jag tycker.

Just nu så längtar jag fruktansvärt mycket efter Juli.
Gatufesten i Sundsvall & Yran.
Dessa två evenemang kommer jag att få uppleva med
personer jag älskar och rår om.

Just nu vill jag aldrig mer jobba.
Man får inte ut ett skit ändå.

Blaha blaha blaha!

Tänk att man skulle ha kunnat vara i Hultsfred nu...

Försöker gå igenom i skann efter någonting kul
och bra att berätta.
Det enda jag kan komma på är att jag flagnar
bort all min bruna färg från axlarna och att det
kommer regna i veckan.
Säger ganska mycket om min sinnesstämning just nu.
Fast att det regnar ser jag mest som positivt.

Tack och lov för rara söta dig! ♥


So why do you have to go thinking thoughts that are above you?
(You can be happy, just play dumb)

Bloc Party - Uniform

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback