The yesterday

Gårdagens bravader.
Säger farväl till Petrus...
Går ner till Särsta i hopp om att få färg på kroppen.
Sofie kommer och gör mig sällskap
och så gör molnen...
Jag kan inte säga att jag fått någon brunare ton...
Och eftersom man fortfarande förlitar sig på smhi
trots alla lögner de kommit med genom hela mitt liv
så lyssnade jag på dem och fick veta att just i dag
skulle det vara +21 och sol. Weee!
Graden ute nu är +19.8 och jag orkar inte ens räkna alla
fula jävla moln som glider runt på himlen...
När ska det bli sommar?
Man blir inte pepp för fem öre...
Jajaa...
Sofie och jag handlade snabbt.
Jag kom på den gnistrande ideén att kolla om alla
avsnitt av The O.C. ^^
Käkade fiskpinnar medans vi väntade på att säsong 1
skulle transporteras till Rudolf sen var det 8 avsnitt vi hann
med innan vi blev för trötta plus att jag skulle upp tidigt (för mig)
och gå till optikern... Vilket ändå inte blev av...
I morgon eller Måndag får det bli.
Det var t.o.m. Så att jag drömde att jag inte kunde se ordentligt,
jag kunde inte öppna mina ögon helt utan var tvungen att kisa.
Kan tänka mig att jag ligger i sängen och kisar runt medans jag drömmer.
Ooh! Jag får nu sova med alla mina katter eftersom Peter är ur huset.
och någon jävel flög på mitt huvud i natt och kloade till mitt öra
jag vaknade till några minuter senare känns det som och kollade runt i
rummet efter svinet men jag såg ingen så då drog jag täcket över huvudet
och somnade om.

Undrar om man ska ta något att äta?!

Yran
Jag har nu iaf klart för mig vilka artister jag ska se på Yran.
Totalt 20(22) st.
Jag kommer se 11...
Tiderna för alla är total katastrof.
Fatta och se The tough alliance kl.02.00 direkt
efter The hives!! Man kommer ju vara helt slut och trött.
Nåväl... Härda ut I say!
Torsdag: Salem Al Fakir, Säkert!, Moneybrother, (Hammerfall eller Lasse Lindh...)
Fredag: Thomas Di Leva, (Timbuktu, Millencolin(sett) eller Of Montreal), The Hives,
(Sahara hotnights som inte hinns med fast har redan sett i år!) & The tough alliance.
Lördag: Familjen, (Mando Diao & Docenterna hinns inte heller med) The ark.
Sen står det mellan The pippettes, Timo Räisänen & Neverstore... Vi får se!
Det blir ju aldrig som man tänkt sig som sagt så vi får se hur det slutar men
så här ser mitt schema ut för tillfället... Givande!

Nej nu ska jag blåsa bort alla äckliga moln och steka på något gott!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback