The longing

Om jag bara kunde få ur mig allt som finns i mig.
Tänk om jag kunde få säga till dig det jag ville
utan att vara rädd.
Tänk om allt bara kunde besannas.
Jag vill kunna telepati.
Kunna läsa tankar.
Fan vad jag saknar...
Jag är riktigt sinnessjuk!
Jag vågar inte göra något åt det
trots att det inte skulle ha någon betydelse.
Svammel.
Varför kan inte saker hända?
De sakerna man allra helst och mest vill ska ske.
Det skulle antagligen vara för bra för att vara sant...
Har jag fel?
Har jag rätt?
Varför ska allt handla och fokuseras på smärta?
Är man inte ledsen själv så blir någon annan det.
Så kanske allt bara var en dröm
en önskning
som självklart ska försvinna...
Bara för att...

Allt handlar inte om mig
och inte om dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du var djup :) Vad har du för framtidsplaner resten av sommaren ?Puss

2007-07-11 @ 20:56:41

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback