The happy times

Just nu är det blankt i mitt huvud.
Vet att det är många människor jag
borde hört/höra av mig till
men jag har inte riktigt haft den orken.

Jag längtar bort.
Jag längtar hem.
Jag kan inte bestämma mig...
Jag tar myrsteg just nu.
Måste få fokusera på mig själv.
Känns som att jag har haft stryptag om
min hals alldeles för länge.
Jag är blå
och nu släppte taget och all luft bara
väller in.
För mycket på en gång.
Jag saknar!

Jag har det tufft just nu
men tro det eller ej så lyckas jag
faktiskt ha mina bra stunder också!
~I dag kommer min dator troligtvis fungera igen
  då kanske den fungerar som den ska och blir värdigt
  ett namn... Vad ska den heta?!
~I helgen ska jag förhoppningsvis få bo
  hemma hos Hanna ^^
~Mina tankar kan vara helt underbara och alla
  runtomkring vill bara väl.
~På Lördag ska det bli sol!
~Blir glad av oväntade sms eller samtal...
  Om det är från rätt personer ♥

Nu ska jag duscha och göra mig tjusig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

heej =)
ska du bo hos Hanna i helgen?
skulle hellre göra det än att slåss med en massa mygg uppe i norr.. =P
hoppas du mår bra. kramar

2007-07-12 @ 19:54:47

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback