The freaky scream

För två veckor sedan då jag klippte mig
satt man i friserstolen och småpratade med
frisören lite hon frågade om jag hittat några reafynd
nu när det är rea på precis allt!?
Jag fick lite småångest och insåg att jag mest bara
varit hemma och jobbat och glott på film...
Hade hon frågat mig i dag hade jag sagt
Jajamensan, två par jeans för skruttpriser!
Så härligt att ha nya jeans att röra sig i
och inte strosa runt i samma jeans varje dag
eftersom man inte vill gå runt i stuprör konstant.
Riktigt bekvämt med lite svängrum i byxan!

Jag är helt utled på att vara hemma redan!
Jag vill göra saker!
Vädret ger inte många möjligheter men i dag så
spånade jag och Hanna på att kanske åka upp till
Sundsvall igen senare i sommar innan skolan börjar
och leva som skeppsbrutna ute på en ö (Sommarstuga)
Mysigt att bada, basta, grilla & njuta av naturen ^^
Bara umgås!!
Om jag inte kommer bort från knivsta lite innan allt
börjar igen kommer jag få tuppjuck och krevera.

Fan vad jag kan låta pessimistisk!
Men det är inte alls så.
Så glad över att få vara hemma med
men jag längtar efter värme och sol!
Och en massa annat!



Sen måste jag bara berätta en kul sak från Gatufesten!
När jag och Hanna var och såg Melody club så stod vi
långt fram.
Kristofer hoppar ner från scenen (Som vanligt)
pillar på allas händer
tar tag i Hannas hand medans jag smeker översidan...
Ståfräs till tusen!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback