The dust

En riktigt jävla storstädardag har det blivit
för mig och min bror.
Tror inte det var så uppskattat ^^
Men jag har fan inte sett hans rum rent sen
vi flyttade in så det var på tiden vill jag lova.
Jag funkar som min lägenhet kan man säga...
Är den stökig och äcklig mår jag piss och enda
chansen att få lite lycka i kroppen är att städa
vilket man inte orkar jämt men när det väl är gjort
så bara njuuuter jag!

Kameran hängde tyvärr inte med i helgen...
Glömde iofs hälften jag tänkte ha med mig till Hanna.
Men att få vara med Hanna gjorde gott.
Lördagen blev inte så kul som vi kanske hade hoppats
på men jag ska inte klaga.
På Söndagen var vi (Peter, Hanna, Emil o Niklas) på
Harry Potter
och jag måste säga att jag börjar glida in i Harry.
Från att ha varit helt negativ efter första filmen till
att verkligen tycka om.
Får väl tacka Peter som tvingade på mig att se alla filmer.

118338-363

Nu sitter jag febrilt och försöker få hem Rollercoaster tycoon
fast det går inte så fort så jag får väl roa mig med att installera
alla The sim2 skivor som har en total siffra på 18 st.
Ska kanske tilläggas att min stationära dator nu är bytt på
hårddisk och formaterad.
Den har inte krånglat än så jag har bestämt ett namn...
Rudolf!
Efter Sunes far...
Lika opålitlig och pucko...
Rudolf och Britt!

Jag har broccoli hemma nu!!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback