Yeees!

I dag var vi och hämtade sängen!!!
Fy satan vad tungt det var och jävligt bökigt men det var fan mödan värt!
Sovrummet ser näst intill gudomligt ut. Kan knappt hålla mig tills vi ska krypa ner i den stora molntussen.
Köpte gardiner till köket också så nu finns det gardiner i vartenda rum i stugan. Inte dåligt må jag säga.
Storstädade hemma också. Man mår så himla bra när man har det städat och fint runt omkring sig.
Det enda som fattas nu är hyllorna i vardagsrummet och spegeln i sovrummet som åker upp i morgon ^^
Fast alltihopa kommer man få riva ner sen igen när de ska tapetsera om i sovrummet och lägga nytt golv. Hoppas att det dröjer länge. Ho hooo!
Nej nu ska jag och mitt hjärta kolla på Offside. Rock on!
 

Sleep tight  * * * *

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback